Jobb jobb jobb

Är lite sliten efter att ha jobbat till 20.15 hela veckan nu, men det är äntligen helg nu ju och jag är ledig på både fredag och lördag! Har jobbat i två veckor nu, och det känns fortfarande lite ovant och jag är konstigt nog fortfarande lite nervös på morgonarna, men det känns såklart grymt att tjäna lite pengar och dessutom har jag massa schysta jobbarkompisar :-) Ikväll skulle jag gått på bio med Petrus men hon ställde tyvärr in, men som tur var ersatte gulliga Carin hennes plats, så vi skuttade iväg till bion efter jobbet och såg "I rymden finns inga känslor". En svensk film som var riktigt skön, seeee it!

Nu somnar jag nog snart soffan, znark! Pussiplutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0