Bytt inställning

Jag är trött efter att ha jobbat till 20.15 och sedan dansat till 21.00, men jag börjar bli mer och mer bekväm med jobbet! Tiden går väldigt fort jämfört med skolan och andra jobb, vilket är grymt skönt, plus att det är ett väldigt socialt jobb med många arbetskamrater. Sen pratar man med nya människor hela tiden och de flesta är himla glada för att man hjälper dem, vilket gör att jag blir glad tillbaka, blir som en "god cirkel". Trodde aldrig att jag skulle tycka så bra om det här jobbet, jag såg det mest som något tillfälligt medans jag letade jobb och jag hoppades verkligen på att inte få vara kvar där länge. Jag hade helt enkelt en sjukt dålig bild av jobbet, men nu ser jag helt annorlunda på det!

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min körkortsbok. Ja för det var ju det där med körkortet också ja... Ska verkligen försöka koncentrera mig på teorin nu även om det känns sjukt trist.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0