10 000 meter

Det var en hektisk dag igår, för det första sprang jag KRETSLOPPET 10 KM! Japp, det är sant. Min första mil någonsin, och jag klarade det utan att någon endaste gång stanna eller gå, och sprang det på en timma och 22 sekunder. I'M AWESOME. Skrytmåns här, men jag är minsann lite stolt över mig själv, eftersom jag våndade mig för detta lopp ett bra tag och mer eller mindre ställde in mig på att jag knappt skulle klara det... Men det gjorde jag!

På kvällen var jag bjuden på MASKERAD hos Natalie som fyllde 19 år, och ja, jag var helt slut men jag klädde mig trots detta till geisha och gick dit och förgyllde allas kväll med min underbara utstyrsel (typ). Tack för en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0