Billig resa sökes...

Just nu ligger jag i världens underbaraste människas säng. Min Daniels. Jag ligger här, med en laptop. Han sitter där, vid sin stationära dator. Och åter igen scannar vi igenom hela jävla internet efter billiga resor med inte allt för skabbiga lägenheter eller hotell... Men de är likt förbannat inte billiga. De är dyra. Inte för min arbetande pojkvän, men för mig, som är arbetslös (det känns lite konstigt att erkänna det för mig själv, hittills har jag kallat det för sommarlov...) och lever på mina besparingar... Det känns ju inte bättre bara för att i princip all resor blir tusenlappen billigare precis när Daniel börjar jobba igen. Suck.

Men fy bubblan vad jag längtar tills vi äntligen hittar något som passar oss och vi kommer iväg... Då blir det bara vi två på någon grekisk ö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0