Today's news

En otroligt god nyhet: jag har fått jobb! För jag har världens bästa pojke som hjälper mig så snällt! Är så glad!

En dålig nyhet: imorgon ska vi hjälpa systrami att flytta hennes grejer till hennes nya krypin... Börjar så smått fatta att hon faktiskt ska flytta ifrån mig... Samtidigt känns det så overkligt! Vill inte! *snyfft*

En både dålig och god nyhet, men mest god: jag är jättetrött på godis! Trodde aldrig detta underliga fenomen skulle inträffa!

En både dålig och god nyhet, men mest dålig: det kommer förmodligen dröja max några dagar innan min godiströtthet är som bortblåst.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du skriva något utan att din jävla pojkvän är med överallt eller?

2010-08-29 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0