Mitt hjärta

Jag är helt och hållet och fullständigt galen i dig. Och jag saknar dig redan så att jag blir helt tokig. Jag får fjärilar i magen bara jag tänker på dig nu - fortfarande. Jag är beroende av dig och får aldrig nog av dig, och ju mer jag får av dig ju mer vill jag ha. Du får mig att explodera av lycka när du tittar på mig och säger att du älskar mig eller att du tycker att jag är fin eller när du bara ler. Och jag skulle vilja uppfinna ett ord som beskriver vad jag känner för dig - men det finns inga ord som kan beskriva det.

Jag hade en underbar natt med dig, fastän jag är så galet trött nu (jag är i en dimma, min hjärna är helt borta) så var det helt klart värt det. Vi bestämde oss egentligen för att lägga oss tidigt så efter en kopp te kröp vi ner under täcket klockan halv elva. Men sedan låg vi och pratade och pratade och myste och pratade och myste och myste. (Det är så lätt och skönt att prata med dig och fast vi pratar jämt så finns det alltid något nytt och intressant att prata om). Jag tänkte flera gånger att vi borde sova men att vara med dig är ju så mycket roligare. Väldigt plötsligt var klockan fyra... Opsi.

Du är underbarast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0