våffeldagen

oj, det var längesedan jag var aktiv här. runt 3 månader! vad galet.
mycket har hunnit hända här. jag har haft en bra nyårsafton i borås, haft ett underbart sportlov tillbringat med kvartetten i stort sett, blivit stor alltså fyllt hela 18 år, gått på krogen, varit ute mycket och faktiskt haft väldigt roligt. i helgen var det försenan 18årsfest som gällde, mycket lyckat, mycket roligt.
men med allt roligt kommer också något dåligt, och skolan har inte gått lika bra det senaste. inte bra inte bra. jag har verkligen noll motivation och nu börjar ångesten krypa sig på mig bak i nacken. på fredag har jag ett stort naturprov och på tisdag ska jag lämna in en engelska inlämning, written assignment på 4 datorskrivna sidor. jag har hunnit skriva max en halv sida.
suck.
inställd lektion just nu så sitter i biblioteket och pluggar inför naturkunskapsprovet på fredag.
det är superfint väder ute. lycka!
längtar till efter skolan, då ska jag träffa favoritfrida.
ska antagligen också föra våfflor med några tjejer i klassen i eftermiddag. är ju trots allt våffeldagen! woho!

puss va

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0