Helger och sommar och lov och kulturvecka

Igår träffade jag Frida efter skolan. Det var iskallt, men soligt och blå himmel. Vi satte oss i trappan vid Viskan med lite godis och pratade och bara hade det bra. Vi peppade som fan inför helgen och sommaren. Och livet är verkligen bra ibland.

Helgen med Frida
Laga en nice middag
Förtära alkohol
Bada skumbad
Party

Helgen i övrigt
Krogen?
Evelinas akustiska spelning
Göra våfflor med tjejerna

Planer för sommar 09' än så länge
Krogen med Frida
Weekend i Stockholm med Frida för att utforska nattlivet
Nakenbad mitt i natten
Massor med mys på Transås
Sundborn
Sommarjobb på Carl Larsson-gården
Hälsa på Sundbornsgården

Och snart är det påsklov, och snart är det kulturvecka
Jag säger då det

Nu ska jag fortsätta skriva på min Written Assignment om Apartheid i Sydafrika. Har bara 3 A4-sidor kvar att skriva, ehehehehehehe....

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0