snart sommar

Sista skolveckan nu, och imorgon vid den här tiden har jag SOMMARLOV. Galet. Har varit en relativt slapp och skön vecka, igår gick jag inte ens till skolan över huvud taget. Sov hos D och hade en mysig morgon, sedan gick jag och åt lunch med Frida och Elin. På kvällen åkte vi och tittade på Bäckängs bal... Sjuuuukt vad det regnade. Stackarna. Träffade på Daniel där igen, myseli. Resten av kvällen spenderades till att göra sista rushet med skolarbetet, skrev min engelska om förhoppningar att få MVG i slutbetyget. Blev "jätteglad" i morse när jag fick reda på att det inte räckte ända fram... Baaaaaaaaaaaaaaaaaaaah...

Har för tillfället 4 h håltimma. Svenska och naturkunskap kvar, hoppas på att få MVG på naturkunskapen (med 99% säkerhet). Det kanske kan få upp mitt humör efter engelskafloppen.

Skaffat mig en fin ny design till bloggen nu, lite halvdant, eheh. Ser ut som en tioårings, men är gulligt.

Snart åker jag till Carl Larsson gården och är borta i en hel månad... Då ska jag försöka blogga för en gångs skull! Där blir det jobb och bad och mys.

Nu ska jag gå och äta min sista skollunch i tvåan. Undrar om det blir potatismos som vanligt.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0