Det värsta är över

Nu är det värsta över. Jag gick upp i övergår (gjorde en visning för chefen). Och det gick tydligen fint för 10 minuter senare fíck jag ha min första riktiga visning för 15 intresserade turister i medelåldern. Gick faktiskt bra! Men i början var jag så nervös att mina händer skakade supermycket, var lite pinsamt för det var jättesvårt att riva deras biljetter... hehe. En finfin guideklänninga har jag fått också. Fick välja mellan röd, blå, gul eller grön. Och grön blev det. Ska fixa ett kort på mig i den snart så att ni kan få se hur jag ser ut när jag jobbar, haha...
Idag har jag varit ledig men imorgon är det allvar igen. Jobbar från 10.15-17.15, sedan får jag äntligen lite tid att fira midsommar. Ska bli myseli. Har kommit massor med släktingar hit ikväll som också ska fira midsommar här, bland annat min bror och hans flickvän. Myyys. Nu ska jag sova, är förbaskat trött! Saknar mamma, pappa, Daniel, Mys-Ernst och alla andra vänner där hemma! Pussa och krama er själva från mig! Godnaaaaaaaaaaaatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0