Viva la Vida!

Vi har naturkunskap B med Kerstin Gross.

Kerstin: Det är ju bevisat att om män har många äldre bröder, så är risken större att han är homosexuell.

Alla kollar på Rafat.
Alla skrattar hysteriskt.


Var en ganska rolig naturkunskapslektion idag, eller i alla fall med många skratt.

På tal om många skratt, igår var jag i stan plus åt på subway med Frida, Evelina, Evelinas kompis och Elin. Det var sjukt trevligt.

OCH DEN 22 AUGUSTI SKA JAG PÅ COLDPLAY I STOCKHOLMS STADION. Och jag längtar. Så jävla mycket. Coldplay var det första bandet jag lyssnade på som jag tyckte var riktigt bra. Coldplay betyder väldigt mycket för mig och deras mysig ger mig så många minnen.



Coldplay - The Scientist
är nog den finaste låten i världen

Hångel och godnatt

Viva la vida!


Kommentarer
Postat av: Lovisa

hahah, alltså jag minns inte att kerstin sa det xD måste ha varit riktigt borta på lektionen, men det är nog inte så konstigt. Man är ju inte direkt vaken på No:n :P haha



God Jul förresten <3 du får ha det superbra!!

2008-12-23 @ 00:08:16
URL: http://jasperhale.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anneli känner peppen inför Coldplay! :D Så sjukt najs kommer det bli <33 Förra konserten på Globen var en av de bästa jag har sett någonsin

2009-01-30 @ 17:33:30
URL: http://baddog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0