Första december

1 december

Idag är det 1:a december, vilket innebär att julkalendern drar igång. Älskade verkligen julkalendern när jag var liten och var alltid uppe i tid på morgonen för att sätta mig framför tv:n och titta på det. I år har jag inte ens någon aning om vad det är för julkalender, men de har verkligen blivit sämre med åren. Tacka vet jag Mysteriet på Greveholm! De visar avsnitt varje dag i vår cafeteria nu, helt underbart! Satt och kollade en stund idag på lunchrasten, julmys!

Idag var det första dansuppvisningen! Studio Danza har uppvisning en gång om året, i december. I år har de delat upp det över 1 december - 5 december. Jag ska vara med idag, imorgon och på onsdag. Gick väl helt okej idag, men jag längtar till onsdag, hoppas många kommer och tittar då! Då dansar jag både hiphop och locking.

Jag och Elin i lougen på Sagateatern, väntandes att få gå upp på scen och dansa!


Puss och godnatt! Imorgon väntar en ny dag med mer dans.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Sjukt fina är ni <3

2008-12-01 @ 21:47:18
Postat av: Elin

Näääjs med dans :) jag ser sådär lagom glad ut när jag sminkar mig :P

2008-12-01 @ 22:06:23
Postat av: Erika

åh vad fina ni är <3

2008-12-08 @ 16:41:07
URL: http://neonskylten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0