skormums

Snälla någon ge mig dessa extremt snygga skor! Hittade dem precis på H&M Shop Online.

Just nu finns de inte inne i min storlek, 40. Gah, lite surt!
Finns i lila-rosa-aktig färg eller svart. De förstnämnda skulle sitta snyggt på Nyår till en fin svart klänning. Så att skorna framhävs mer. Svart smälter in så, men dem kan man ha till klänningar med andra färger än bara svart. Babbelibabbelblabla. De är snygga i alla fall och jag vill ha dem. Får väl se hur det blir med det bara...



Idag har jag inte pluggat ett skit, liksom igår. Jag har bara pulat i mitt rum, målat naglarna, fixat med julklapparna, slappat i sängen framför datorn och kollat runt i lite internetbutiker. Hur skönt som helst. Och om 45 min är det Desperate Housewives! Sista avsnittet för terminen. Gah!
Desperatehousewivesnördärjagja.

Idag har både Burger King och Subway öppnat i Borås! Wiho. Subway är sjukt efterlängtat!! Ska försöka få ihop Kvartetten imorgon och dra dit och få lite england-flash-backs!

Puss!


Kommentarer
Postat av: lovisa

jag älskar också desperate housewives <33 underbart!!

fast ja fuskar o laddar ner fler avsnitt än som visats på tv hihi ;)

2008-12-09 @ 20:40:14
URL: http://jasperhale.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0