efterlängtat jullov

Nu är det jullov! Känns helt underbart!

Skolavslutningen började halv elva, så sovmorgon idag! Var skönt. Skolavslutningen var sjukt fin. Gåshud! Favoriten var nog "Green Eyes" (Coldplays låt) som Victor sjöng och samtidigt spelade akustisk gitarr till. Man blev ju helt till sig, helt sjukt vilka talanger det finns på vår skola! Galet. Allt annat var också bra, massa dans och musik.

Efter avslutningen åkte jag med Petra, Madde, Johanna, Emma, Alicia och Nille till Knalleland och shoppade och fikade! Mysigt.

Efter det träffade jag Elin och Frida i stan, vi åkte till Burger King och satt där och tjötade och flummade som fan i typ 2,5 h. Trevligt trevligt! När vi kännde att vi var klara åkte vi hem till mig. Vi kollade runt efter fest men Borås verkade vara dött denna kväll. Vi bestämde oss för myskväll och åkte ner och hyrde en skräckfilm och köpte en massa skit så vi kände oss jättetjocka och härliga! Mysig kväll blev det med levande ljus, film och gömma sig under täcket. Nu ligger jag i min säng och är lite smårädd! Imorgon ska jag till Göteborg med Frida och Elin.

Fan vad Frida är bäst. Fan vad du är sjuk! Fan vad jag är sjuk! Fan vad vi är sjuka! Fan vad vi är äckliga.

Godnatt nu va!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jaha, du skulle åka till gbg tillsammans med Elin och Frida? Trodde du skulle direkt till Eric och att det var därför du hade så bråttom att åka så tidigt på morgonen :)

2008-12-20 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0